2014. január 5., vasárnap

Hatod fejezete: Mulandó idő előzetes



6,fejezet

Mulandó Idő
Ahogy megyek felfelé a karomon viszkető bizsergést érzek. Látom hogy a sötétségben zölden villan fel a karomon lévő viszkető dolog. Már majdnem a tetején vagyok így hatalmas fényesség vakítja meg a látásomat.
Felértem ,de még nem látok sok dolgot a virító fényességtől. Aztán mikor tisztázódik a kép meglátom előttem a gyönyörű hófehér bőségszarut. Lenézek a földre amit vékony csillogó hó fed. Körbenézek és látom a többieket. Mindenki a karján lévő viszkető dolgot nézi ami kiéleződik és észreveszem hogy ez nem más ,mint egy idő. 24:00:00-n áll. Nem csökken és nem is növekszik. Hirtelen a bőségszaru tetején egy négyzetben megjelenik a visszaszámláló ami húszason áll. Egy hang köszönt minket:
-Hölgyeim és uraim. Kezdődjék hát a háromszázötödik országok viadala. Sok sikert és sose hagyjon el benneteket a remény!
Már tíznél jár az visszaszámláló. Mindenki egymásra néz majd a hó mögötti fenyőkre. Fenyves erdőben vagyunk amit hó bórit. A kezünkön egy billog ami időt jelez. Már ötnél tart a visszaszámláló. Nem látom sehol Surgenst valószínű a bőségszaru mögött van. Hátra fésülöm a hajamat ,és a viadal kezdődik.

Mindenki mint a robbanás fut neki a bőségszarunak. Én egy helyben állok és észre veszem hogy a kezemen lévő idő elkezdet fogyni. De nem sokáig tudtam vele foglalkozni ,mert ahogy felnéztem csak azt láttam hogy..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése