2014. január 3., péntek

Harmadik Fejezet: Ádám és Éva

3.fejezet
Ádám és Éva

Szőrtelenítő fülke, hajdúsító zselés J típusú gép, N típusú vízesés mosdó, arcsimító holografikus tisztító. Mindent elvégeztek rajtunk hogy végül annyira tiszták és finomak legyünk ,mint egy éppen új szülött gyermek. A fiúk sem kaptak kegyelmet a tisztítás és szépítkezés során ahogy halottam.
Az utolsó dolog amit rajtam végeztek az egy köröm és bőr tisztító kúra egy J típusú gépben. A gyárakban több ezer ember dolgozik. Főleg Óceánlak és a Fertő országban gyártanak J típusú vagyis sokkal luxosabb és menőbb cuccokat. A fenyvesben gyártják a legtöbb N típusú háztartási gépeket. Az egész átalakító egy hatalmas terem kisebb szobákkal. A teremben mászkálnak a sztájlisztok és átalakító csapatok. Mi a 12-es szám alatt vagyunk tisztítva. Mikor végeznek velünk mind kettőnket egy külső terembe vezetnek messze az átalakító szobáktól.
https://31.media.tumblr.com/40c05929d4361d5f81d286908630bb2e/tumblr_inline_mgzzsxGa9H1qglljb.gif
Bent ülők a fém asztalon mikor megjelenik Surgens. Arcáról eltűntek a alig észrevehető piros pattanások. Szemöldöke rendesen áll ahogy a frizurája is. Az ajkai pihe könnyűnek tűnnek a nagyon erős fényben. Oda lép hozzám és átölel. Mióta kiválasztottak lettünk mindig megölel és egy szót sem szól.
-Szép lettél. - Sugens bókolni akart. Gondolom a sok törődés nem azért volt hogy rondán nézzek ki.
-Te is jó lettél. -nagyon kellemetlenül érzem magam ebben a percben úgyhogy inkább meg sem szólalok tovább ,mert csak még több bénaságot mondok. De nem is kell sokat várni egyből bejön a mi stylistunk Xena. A híres Caprumi divattervező.
-Örülök hogy találkozunk az én nevem Xena. - a legjobb képű pasi a világon. Mondom magamban ,mert ez teljesen igaz. Belépet a teremben és megállt a levegő. Ami a legszembetűnőbb volt hogy ő nem gratulált nekem.
-Mások gratulálni szoktak. Heather Jones vagyok. -mutatkozom be.
-Hát nem nagyon értem hogy mihez. Megpróbáljuk a legjobbat kihozni belőletek. Surgens ha jól sejtem. -nyújtja oda a kezét Surgensnek ki ránéz Xena kezére majd pár másodperc gondolkodás után kezet fog vele.
-Nos a bemutatkozásra valami nagyon extrémet terveztem nektek. Lehet nem fogtok vele teljesen egyet érteni ,de a célom az hogy megismerjenek titeket később is.-előre félek hogy mit akar majd ezzel mondani. Pucérra akar minket öltöztetni vagy hatalmas karácsonyfát csinál majd belőlünk?!
-Ti lesztek Ádám és Éva. Teljesen meztelenek lesztek kivéve a nemi szerveteket. Azt eltakarjuk egy zöld vasból készült alsónadrággal. Heather a melltartód zöld vasból lesz szintén csak majd JJ holografikus csillámszórást fogunk alkalmazni a melltartódból. Jó lesz így? -pucérak nem is leszünk ,de mégis majdnem mindenem kint lesz. Karácsonyfa sem leszek ,de a mellemből mégis csillámok fognak szóródni. Lehetne ennél megalázóbb hogy a halálom előtt még bohócot is csinálnak belőlem csak hogy emlékezzenek rám. De tudom hogy Xena csak segíteni akar hogy emlékezetesek maradjuk és esetleg több támogató minket válasszon. A nyitó ünnepély után a támogatók leadják előre hogy kit akarnak támogatni az ők külön erre megrendezett fogadó estén. Gyerekek esetleges halálára vagy élni maradására fogadni beteges dolognak hangzik ,mert az is. De mi ebben nőttünk fel ahogy azok is akik fogadnak. Számukra ez olyan ,mint nálunk a karácsony vagy a szilveszter. Minden évben van és mindenki várja.
Bekísérnek engem az öltözőbe ahol hat ember pörög körülöttem hogy felöltöztessenek. Mikor le akarják venni a melltartómat erősen megszorítom a madár ijesztő szerű nő kezét. Mire az rácsap a kézfejemre és letépi rólam a melltartót. Felrakják rám a majd egy kilós vasból készült melltartót és a zöld vasas alsóneműt. Mint valami rosszul készült vasember. Kíváncsi vagyok hogy Surgens hogy néz ki. Gondolom neki már halálosan elege van a sok külcsínből.
Mikor a lovas kocsikhoz vezetnek minket meglátom őt. Éppen egy másik kiválasztott sráccal beszélget. Azt hiszem az esőerdőből való fiúval. Mikor oda közeledem felszólal Surgens.
-Ő itt a társam Heather. -rám pillant a srác majd elmosolyodik.
-Üdv... -köszönök
-Szia Heather... én Tolthy vagyok. Szép a szerelésed. -nem mintha az övé jobb lenne. Szinte ő is pucér. Az esőerdő szerelése ténylegesen esőerdős. A hangszórókból felszólítanak minket hogy pár perc múlva indulunk ezért szálljunk fel a lovakra. Tolthy elköszön és oda megy az előttünk lévő lóvaskocsihoz. Mellette egy nagyon hosszú fekete hajú lány ül. A lóvaskocsira írták a nevét így látom hogy milyen gyönyörű neve van: Hajnal. 
Hátunk mögött a Jegességből jött két tag van. Mikor hátra nézek rájuk ők úgy néznek vissza rám mintha már meg akarnának ölni engem. Xena oda jön a kocsihoz még indulás előtt.
-Kicsit változott a terv. A melltartóból lángok fognak szóródni. Surgens neked a nadrágodból jönnek majd a tüzek.
-De erről nem volt szó. -vágja rá Surgens ,de már késő elindultunk kifelé. Hirtelen a semmiből tűz nyelveket kezd szórni a melltartóm. Ahogy kigurulunk a tömegbe az éles fények és az üdv rivalgás miatt a sok adrenalin elárasztja testemet. Nem vagyok tudatomnál. Felnézek az égi kivetítőre és magamat látom benne. Az emberek virágokat dobálóznak.
Az emberek gyorsan kikeresik a nevünket a katalógusokból és csak azt hallom hogy az én nevemet üvöltik. Szegény Surgens háttérbe szorul mellettem. Egy nő kinek tűzet hány a nőiessége. Ez vagyok most én mindenki szemébe. Elhitettem velük az illúziót.

A tizenkettő harci szekér eléri a köröndöt. Lovaink egyenesen az elnöki palota felé fordulnak majd a himnusz zenéje abba marad. Minden évben más más vezető tartja meg a nyitó beszédet. Ebben az évben a mi elnökünk a fenyvesből Uil tartja meg ünnepi beszédét. Sok sikert kíván és persze hogy sose hagyjon el az a remény ami sosem volt mellettünk. Ha mellettünk lett volna akkor most nem lennénk itt halálra ítélve. A beszéde végeztével minden ló megtesz még egy kört a palota előtti köröndön és vissza fordulunk ahonnan jöttünk. Vissza érve a felkészítő csapat vár minket. Nox,Mortal és Xena.
-Ez egyszerűen fergeteges volt Heather. Mindenki rólatok fog beszélni. -síkit fel egyet Nox. Teljesen elkápráztattam őt és iriggyé tettem a többi stylestot.
-Ugyan már mindent Xenanak köszönhetünk. -vág közbe Surgens. Xena elkezdené a mondandóját ,de Mortal közbe vág hogy menjünk fel a lakó helyünkre. Látom hogy a jegesből jött két kiválasztott árgus szemekkel figyel minket.
Mikor fel érünk a lakó helyünkre ahol a viadal elejéig élni fogunk eláll a lélegzetem. Mindenhol a legújabb típusú szuper háztartási gépek. Az ajtók lézer hatásúak. Az egyik sarokban gyönyörű kis belső tó van. A második emeleten vagyunk ,de mégis ha felnézek tető hatású üveg ablak tárul a szemem elé. Ha akarom estét csinálok ,de akár naplementét és havazást is kérhetek az elő szobába. Az étkező márvány székei és pultjai olyan törékenynek látszanak ,de még a láncfűrész sem tudná átvágni őket. A csillárok aranyból vannak olyan hatást keltve ,mintha elnöki lakosztályban lennénk. Vannak belső sarkok ahol egy egy avox van befordulva. Az avoxok olyan emberek kiknek kivágták a nyelveiket így örök némaságra ítélve őket. Mindent teljesíteniük kell amire kérjük őket ,de még akkor is meg kell tenniük ha mi azt nem akarjuk. Akik bűncselekményt követnek el itt is végezhetik ha nem egy sírban. Általában a lázadókat szokták ezzel a büntetéssel büntetni életük végéig.

Megkérdezem Mortalt hogy a jegesből jötteknek mik a nevük.
-Velük vigyáznátok kell. Ahogy az esőerdősökkel is. Ők a vadonból jöttek jó formán. A jegességben alapvető feladat a napi akció a vadászás közben. A fiú neve Kylie Royle .Elvileg önként jelentkezett hogy megvédje Janeyt.
-A fertőből jött lányról tudsz valamit? -teszi fel a kérdést Surgens
-Háh....netán szerelmes lettél? Ne tedd. Az arénában nincsenek barátok és szerelmek. A neve Tianna.
-Támogatókkal hogy állunk? -vágok közbe a bájcsevegésbe
-Ügyesen megoldotta Xena az ügyet. Majdnem miénk a legtöbb támogató. A következő feladatotok a szövetséges szerzés. Pár embert már mondtam velük kell jóban lennetek egy ideig. Menni fog?
-Nem vagyok barátkozós típus.-vágom rá.
-Majd meglátjuk. Holnap kiképzés menjetek lefeküdni. -parancsol ránk Mortal mintha katonák lennénk. De eleget teszünk a kérésnek. Eléggé el is fáradtam a mai napban. Holnap pedig az edzés vár.



~Akiket nevén neveztünk kiválasztottak bekerülnek a szereplők közé és a kiválasztottak menübe~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése