2014. január 4., szombat

Negyedik Fejezet: Bemutató

4.fejezet

Bemutató
Este azt álmodtam hogy megszöktem innen és haza mentem. Ennek az ötlete is lehetetlen. Innen még a halállal sem lehet megszökni. Van a kezünkben egy nyomköveti chip mely felméri az egész testünk biologóijai funkcióit.
Reggel ötkor keltenek hogy elinduljunk az edzésre. Mindenkinek egyszerre kell lent lennie fél hatkor. Ha bele gondolok ott lesz mindenki akit meg kell majd ölnöm cagy ők ölnek meg engem.Előre félek a Jegességből jött párostól. A szempárjuk bele ivódott a fejembe és örökre az emlékeimben maradnak.
http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20120626183711/thehungergames/images/8/80/Tumblr_m1gvnclvel1rqh8yoo1_500.gif
Lent mikor mind össze gyűlünk jön egy magas,kigyúrt fekete férfi. Mi csak egymást szemléljük. Még nem voltunk ilyen közel egymáshoz mind a huszonnégyen. Rá nézek a Jegesből jött lányra kinek neve Janeyre és azt látom hogy igazából ő is retteg. A tömegből ő az egyetlen akin látszik mennyit sírhatott az este. A jegességből nagyon ritkán nyernek. Hiába akkora a kiképzettségük sosincs elég támogatóik. Elnézegetem az óceánlakból származó testvérpár. Az aratás során a fiú önként jelentkezett hogy a húga mellet legyen. A pillantásom a fekete férfire szegeződik ki elkezdni mondani a mondanivalóját:
-Két héten belül huszonhárman közületek meghalnak. Csak egyikőtök éli túl. Azt hogy ki éli túl az dönti el hogy a következő négy napban mennyire figyeltek arra amit mondok. Négy kötelező feladat van. A többi szabadon választható. Javaslom sajátítsátok el a túl élés szabályait. Sokan harcolni akarnak ,de a többség természetes halált hal. Tíz-százalék fertőzésben hússzázalék pedig szomjanhal. A természet gyilkosabb lehet ,mint egy tör. -fejezi be majd mindenki elindul egy egy állomáshoz. Surgens az újdonsült esőerdő barátaival megy a holografikus nyílászati harc térhez.
http://24.media.tumblr.com/d572649559028369a4e87a3485585796/tumblr_mwjdmgGHAr1r9i187o4_400.gif
Nem akarok egyedül mászkálni ,mintha elvesztem volna így úgy döntök velük tartok. Oda megyek én is. Hajnal éppen valamit pötyög a levegőbe sugárzót vezérlőbe. Beállítja a nehézségi fokot és bejelentkezik ,hogy a vezérlőbe tudják milyen teljesítményt nyújt. Mielőtt bemegy megfogom a vállát hogy beszélgetést kezdeményezzek vele.
-Sok sikert. -mosolygok rá. Mire ő kifújja a levegőjét és némán beáll a pozíciójába. Az üveg ajtó bezárul és a nyílászata kezdődik. Felépített sárga kocka darabok támadnak rá amiket le kell lőnie. Ezek csak hologramok és amint lelövi őket egy új ellenfélt készít a gép a nehézség fokának megfelelően.
Amíg Hajlnalt nézem ki csodásan használja a nyilat mellém áll Tolthy.
-Otthon mikor majom törzsek rohanják meg a faházukat mindig ő menti meg a családot tőlük. Egyszer láttam hogy az országodból pár békeőr engedi rá a falumra a mutáns majmokat. -nem mond nekem újat. Tudok róla hogy titokban az országok még mindig szövetkeznek egymás ellen ,és sokan alig várják hogy egy újabb háború robbanjon ki. De persze ez nem történik meg amíg a viadal tart.
-Minket farkasokkal szoktak támadni és vírusokat is terjesztenek. Minél kevesebben vagyunk az annál jobb a földnek nem igaz? -kérdezem mire Tolthy nevet egyet.
-Furcsa így látni téged. Attól a melltartótól nem tudtam aludni. -Tolthy annyira humoros és jó ember. Marcusra emlékeztet. Fogalmam sincs hogy fogom őt megölni.
-Hát szokd meg ezt a látványt. Nem vagyok egy pucérkodó típus.
Hajnal végzet a nyilazással. Az eredménye normál lett. Most én jöttem hogy megmutassam mit tudok. Beállítottam a nehézségi fokot teljesre. Ez azt jelenti hogy váratlan másodpercekben is felbukkanhat egy hologram. Bemásztam a terembe majd vissza számoltak háromtól. Mikor egyhez ért egyből a hátam mögött bukkant fel egy hologram akit egyből elpusztítottam. Ez beindított egy folyamatot amit nagyon nehezen bírtam. Egyszerre ketten támadtak rám ,majd hárman egy helyről. Mire az utolsó nyílért nyúltam már belém suhintotta volna a baltáját az egyik hologram. De kitértem előle és előttem a nyilat.
Mikor végeztem és kijöttem Hajnal az üvegre tapasztotta az arcát ahogy Tolthy is. Surgens sem látta még ezt a képességemet. Titokban tanultam ki ezt a jártasságot az iskola mellet. Mivel tudtam hogy eljön a nap mikor lehetséges kiválasztott leszek úgy döntöttem elindulok egy nyílászati tanfolyamon. Három évig jártam és ez lett a eredménye.

Mikor kijöttem Hajnal jött oda hozzám:
-Ezt hogy csináltad? -gondoltam hogy ezt fogja kérdezni.
-Mindig koncentrálj az ellenfélre. A mozgásod automatikus legyen. -mondom neki mire elmosolyodik ,és megdicsér. Látom hogy a távolból a Jeges páros is engem néz. Kylie megvető tekintette megint megrémiszt. De nem csak ő figyelt a távolból a többi kiválasztott is ide pillantgatott. Az Északi Sivatagból jött fiú annyira jól néz ki hogy minden lány oda van érte. Úgy nevezték el a jóképű. Mikor rám pillant hirtelen elpirosodom. Ekkor úgy döntök inkább elmegyek most tűzet rakni.
http://media.tumblr.com/tumblr_m7kmiwXixu1rt3fn2.gif
Miközben a tűzzel babrálok oda jön hozzám a jóképű. Elképesztően ideges leszek és a kezem túl izzadt lesz. Így a fát elejtem. Majd megszólít :
-Segítsek? -hirtelen nem mertem még fel nézni sem rá ,de nem lehettem ennyire tiszteletlen így megnyugszom és felnézek rá.
-Nem kell segítség köszönöm. Boldogulok egyedül is ...tudod én a Fenyvesből jöttem. Ott ez alapvető dolog. -magyarázkodom hogy ne higgye azt ,hogy miatta nem kérem a segítségét.
-A sivatagban nekünk csak a dárdára van szükségünk. Gyönyörű volt amit a nyíllal csináltál. Sokan rettegnek tőled. -szóval ez a szóbeszéd járja. Nem vagyok én egy gyilkos. Nem tudnék ölni. Előbb ölnek majd meg a bőségszarunál minthogy lelépnének az emelvényről.
-Nincs miért rettegniük tőlem. Nem tudok ölni.
-Ez hülyeség. Láttuk mit tettél odabent és ezek után azt mondod nem tudsz ölni? Minket akarsz becsapni vagy magadat? -kérdezi ő aki olyan kedves és határozott.
-Magamat. Én nem ölök embereket ,mert nem szeretnék.
-Ha megtámadnak ,az életedre törnek, megpróbálják elvágni a társad torkát akkor sem? -Mi lesz ha ő meghal és én maradok egyedül? Bele se mertem gondolni ebben.
-Akkor az életbe maradásért ölnék. Igazad van.
-Mi a becses neved? -kérdezi ő.
-Heather Jones. Neked?
-Szóval neked még a régi kor neve maradt meg. Nekem Jabal a nevem. -A társa felordít neki valamit valami idegen nyelven. Ezt elvileg nem szabadna és fel is figyel rá a játék mester aki fent szürcsöli a narancsos itókáját. A kis színpad befigyeli az egész kiképző csarnokot. Jabal fel áll és elköszön.

Eltelik három nap mikor már az utolsó kiképzési napnál tartunk. Surgens szövetséget kötött az Esőerdőből jötteket Tolthyval és Hajnallal. Én megismertem a hegységből jött lányt aki a nevét nem árulta el ,de a többiek úgy hívják hogy zsiráf mivel magasabb a fiúknál is. Jaballal megvitattam a viadallal kapcsolatos dolgokat. Hajnallal megbeszéltem a nyíl helyes használatát. Tolthy pedig egyfolytában heccelt engem amin Surgens jót nevet. Hiába ez az ismerkedés ha hamarosan mind halottak leszünk kivéve egy szerencséset.
Ma mutatjuk be hogy mit tudunk amiért pontokat kapunk. Egytől tízig pontoznak és ez támogató szempontjából fontos. Ha sokan támogatnak akkor az arénában ha segítségre lenne szükséged ők segítenek. Étellel,gyógyszerre l vagy gyúfával ezek életet menthetnek. Surgensel tíz alatt van támogatók szempontjából. Én fent vagyok a top háromban. Előttem van a Jegesből jött Kylie és az Északi Sivatagból jött Jabal így én vagyok most a harmadik.
http://turntherightcorner.files.wordpress.com/2013/08/the-hunger-games-catching-fire-trailer-screenshot-training-simulator.jpg
Mind várjuk hogy sorra kerüljünk a bemutatáson. Ez nagyon fontos pillanat lesz mindegyikünknek. Surgenst hívják be előbb ,majd én jövök utána. A hangszórókat a falakba építették. Ezen hangszórók olyan miniatűrök hogy mikroszkóppal segítségével lehet megnézni őket. Az egész falt beborítják és azon keresztül szólnak hogy ki a következő.
Eltelik tíz perc mikor engem hívnak be. Elindulok a folyosóra a végén már vár a két békeőr. Amikor belépek látom milyen ünnepi hangulatban vannak a játékmesterek. Belépek a legnehezebb fokon a nyílászathoz. A kamerák vesznek hogy a kinti TV-ben lássák mit csinálok oda bent ,mert nem lehet belátni a nyílászati részhez.
Most még több hologram ellenfél jön. Az utolsó ellenfél egyből a hátam mögöt bukkan fel így nincs időm megfordulni sem hogy belé lőjem a nyilamat. Elbotlok majd a játékmesterek felnevetnek. Hiába nyűgöztem le őket az elmúlt pár percben ezzel az eleséssel teljesen elhatárolódtak tőlem. Gondolom magukban azt mondogatják hogy ez a lány úgyis halott lesz. Hirtelen az idegességem kitört belőlem és úgy hagytam el a termet ,hogy a nyilat a földhöz vágtam amire felfigyelt az összes játékmester.

Mortal vigasztalni próbál hogy amit csináltam azt tökéletes volt és megvan a kilenc pont minimum. Surgensnek nem áll jól a szénája elvileg nem csinált mást ,mint dárdával dobálózott össze vissza. Este mindenki össze gyűlik az N típusú hologram tv előtt hogy megnézzük mennyire aláznak meg minket a kis pontszámaikkal. Elsőnek a Jegeségből Janey a lány hét pontot kap. Kylie pedig nem meglepetésemre kap tíz pontot.Aztán jön Surgenst.
A szobában nagy a feszültség. Nox mellettem ül és árgus szemmel várja hogy mire vittük. Másik oldalamon Surgenst mellette Mortal. Xena a hátam mögött. A műsorvezető Hercules bemondja Surgens nevét majd a pontszámát ami a hetes. Erre nagy éljenzés hallatszik fel ,mert ez nem is olyan rossz. Mi kettőre vagy egyre számítottunk. Ez után jövök én Heather Jones. Hercules lenéz a lapjára majd egy vékony mosolyt látok az arcán.
-Tizenegy pont!
A szobában hatalmas üdvrivalgás lesz mire mindenki fel áll és egymást meg persze engem is laposra ölelnek. Kinyitnak egy pezsgőt majd koccintunk rám. Surgens gratulál. Xena megcsókolja az arcomat. Mindenki boldog hisz senki sem kapott ennyit eddig. Aztán rá nézek a tv-re hogy a többiek mit kaptak. Hajnal nyolc pont,Tolthy tíz. A többieket nem tudok megnézni ,mert egyből elvisznek engem felkészíteni az holnapi utolsó viadal előtti interjúmra. Két nap múlva aréna így egyre nehezebben bírom a nyomást a gyomromban.

Este mikor abba hagyták az esti interjús ruhám tervezését lefekszem az ágyra. Még nem indítom el az alvó állapotot ,mert kicsit gondolkodni szeretnék. Mióta kiválasztott lettem nem sok időm volt gondolkodni hogy mit fogok tenni az arénában. A lány kinek a nőiessége tüzel ,de belülről közel sem tüzelek. Mi lesz velem még nem tudom. Megpróbálom az interjún eladni magam. Az utolsó esélyem támogatókat szerezni.


~Ebben a részben új szereplők megtekinthető a szereplők menüpontban~

2 megjegyzés:

  1. Eddig pozitívan áltam a blogodhoz. Eddig! A kiképző monológját komolyan gondoltad? Komoly, hogy a könyvből veszed ki? Idézem: "Hatalmas a fantáziám" ...hát ez nem feltélen erre utal. Annyira tetszett ez alapötlet! Még egy fokkal jobban mint az eredeti HGS-es. Panem él és virul, gyerekeket öl meg, de hol van Európa és Ázsia, aki ezt megakadályozná?! Mindegy... Most ezzel nagyot zuhantál a szememben.
    Egyéni vélemény, csak gondoltam leírom...
    További sok sikert a bolghoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hüm... hát ez eléggé elszomorító dolog ,de a FANokra gondoltam és arra hogy amit mond az fontos és bele lehetne tenni. :'( Az arénát elolvashatnád ott fog kiteljesedni a kreativitásom :/ Bocsánat ha csalódást okoztam.

      Törlés