2014. január 5., vasárnap

Ötödik fejezet: Utolsó másodpercek

5.fejezet
Utolsó percek


Reggelinél Surgens és én csöndben ülünk a szendvicsünk előtt. Hamarosan interjúk és utána való nap aréna. A gyomromban lévő ideg egyre jobban kavargatja a gyomromat. Úgy érzem hányni fogok ,de próbálok erős maradni és ezt vissza tartani. Huszonnégyből csak egy nyerhet és a csapat nagy része erősnek tűnik. Az évek alatt már nem ijed gyerekek azok akik a viadalon részt vesznek. Mind ebben nőttünk fel. Nem fogok én sem félni hogy megöljek egy olyat aki az életemre tör.
A másik félelmem az arénával kapcsolatban a környezet. Általában mindig más és játékos. Ha minden évben erdő lenne vagy sivatag az egy idő után unalmassá válna. Volt hogy az aréna fele hóból állt a másik fele pedig esőerdőből. Voltak olyan játékos elemek ,mint egy óra. Minden órában valami szörnyűség történt. Kíváncsi vagyok idén milyen terület lesz és milyen hatást találtak ki idén. Gondolom semmi olyat ami nem halálos.

Xena elvitt felpróbálni azt a ruhát amit viselni fogok az este. Meglepetésemre semmi komolyat csak egy tűz piros estélyi ruhát. Majd mutat nekem egy kitűzőt. A kitűzőn egy fecsegőposzáta virít ahogy kinyitja szárnyait. Azt mondja megtarthatom és rá tűzi a ruhámra.
Este minden kiválasztottat elvisznek a stúdióba ahol már Hercules vár minket. Sorba állítanak a kimenetel rendje szerint. Előttem van a két jeges páros. Aztán Surgens és én. Mögöttem az Esőerdősek vagyis a szövetségeseink.
Hercules elkezdi a műsort. Ő egy nagyon kék féleségű és idegesítő műsorvezetője ennek az egész botrányos dolognak. Idiótán nevet és bemutatja magát mint mindig. Elmondja mennyire köszöni hogy eljött a közönség és hogy milyen izgalmas az idei mezőny. Azután bele is kezdenek és Kylie indul is a közönség elé. Őt támogatják most a legtöbben. A közönség tombol míg Kylie leül a székébe. Mögötte egy többszörös vetítő vetíti ki az arcát. A közönség ülései felfelé siklanak így több ezren lehetnek itt. Hercules megkérdezi Kylie hogy milyen érzés a legnépszerűbbnek lenni miközben a Jegesből szinte senki nem szokott benne lenni a top tízben.
-Büszkék lehetnek rám az országomban. Értük teszem amit teszem.
Hercules közbe vág hogy elmondja milyen bátor hogy önként jelentkezett csak azért hogy megvédje Janey-t. De mi lesz ha ketten maradnak?
-Sosem fogok kezet emelni rá. Kiskorom óta ismerem és eszem ágába sincs bántani vagy hagyni hogy bántsák. -mondja majd a közönség elolvad. Főleg a hölgyek. Ettől most biztos még több támogatója lesz. A nők közül láttam hogy valakinek könnybe lábad a szeme az elérzékenyültségtől.
Mikor Kylie végez Janeyt hívják be interjúzni. Hercules úriember módjára fogadja és nem is faggatja annyira. Megkérdezi milyen itt lenni a Caprumban.
-Itt nincs hó. -nem túl bő beszédű ezért Hercules nem is kérdezgeti sokáig. Máris mehet Surgens.
http://media.tumblr.com/tumblr_lxuecpgoyQ1qanpzp.gif
Surgens jó humorú tud lenni közönség előtt.
-Milyen itt lenni a Caprumban? -kérdezi Hercules megint ezt a kérdést.
-Hát jóval másabb ,mint egy egyszerű országban. Minden ultra modern és luxusos. -válaszolja egyszerűen Surgens majd feltesznek neki még egy elég kínos kérdést.
-Van e barátnőd Surgens?
-Hát van aki érdekel. De sosem vette ezt észre. -mondja Surgens
-Már mint a viadal óta?
-Nem még a viadal előtt. -szóval rám gondol. Mindig is tudtam hogy érez valamit ,de én mindig is Marcusba voltam szerelmes.
-Hát ez szomorú. Kívánok neked sok szerencsét. -mondja majd ekkor hívnak be engem.

-A lány kinek fellángolt a nőiessége HEATHER JONES! -ki sétálok a színpadra a hirtelen fény és közönség rivalgás elönti a fejemet. Alig értem mit mond Hercules ,mert a közönség őrjöng. Még mindig a top háromban vagyok.
-Háháháháháhá. -Hercules megint idegesítő röhögéssel kezdi meg a kérdését.
-Őszintén mondom halálra rémültem mikor megláttam a lángokat. -kérdezi mire én nem tudok mit válaszolni csak annyit mondok:
-Reméltem hogy azért nem perzseli le a mellemet. -erre a közönség kacarászni kezd.
-Milyen volt fenyvesben az életed? -kérdez megint a magánéletemről.
-Nehéz volt ,mert sosem gondoltam bele hogy tizennyolc évesen meghalhatok. -ekkor Hercules sok sikert kíván és egyből elzavar a színpadról. Nem szeretik ha ennyire mélyen bele megyünk az önsajnálkozásba.

Kint a tv-re meresztem szememet. Tolthy adja önmagát és piszkálja Herculest ,de ez eléggé tetszik a közönségnek. Hajnal tipikusan csöndes lány és nem mond túl sokat. Utánuk jönnek a Déli sivatagból jöttek. Majd Jabal társa a magas sötét bőrű lány. Nagyon határozott készen áll a harcra ,de látom hogy a viselkedése furcsa. Kicsit dilinyos csak úgy ,mint a Zsiráf lány. Aztán jön Jabal amire hatalmas női sikolyok hallatszanak fel. Jabal pont olyan ,mint én egy rosszat szólt és már el is küldték. Ez után az Óceánlakk két testvér párját. A fiú a húga helyet jelentkezett. A fiú neve Thor a lány neve Nora /ejt: Norá/. Mind ketten szerények és persze a gazdagabbik ország részről származnak. Utánuk az erdő két párosa majd a fertőből jött lány Tianna jön ki. Személyisége snob és lekezelő. Azt mondja felkészült hogy bárkin át gázoljon csak ő nyerjen és éljen. Mintha a közönség tombolna szóval megnövekedik a támogatószáma szerintem. Eddig nem volt bent a top tízben most már bent lesz. Társa nagyon jól néz ki mire a közönség hölgy tagjai is felfigyelnek. Ám nem beszédes és támogatója sincs olyan sok. Aztán a Hegységből jöttek közül Zsiráf lány jön ki. A nevét titkolja ,de még senki sem tudja miért pontosan. Lehet valami híres ember lánya és nem akarnak botrányt. A többi országból is jönnek a kiválasztottak majd végül bezárul a műsor.
Mindenki vissza megy a szállására hogy egy utolsót aludjon a viadal előtt. A csöndes ebéd után vissza megyek a hálószobámba és elindítom az ágy alváshoz szükséges anyagát. Nem akarok álmatlanul viadalozni. Mielőtt befeküdnék az ágy melegébe Surgens kopogtat.
-Az utolsó közös beszélgetésünk. El szeretném mondani hogy mindig is szerettelek. Akármi is legyen sosem felejtem el milyenek voltunk régen. -majd örült pillanatomban megcsókolom őt. Beletúrok a hajába és megsúgom neki hogy sosem fogom bántani őt. Ekkor elmegy ő is aludni ,mintha mi sem történt volna és én is. Ez az a pillanat amit sosem fogok megérteni.
Reggel az utolsó reggelimként megeszek vagy hét szalámis sajtos kész pirítóst. Biztos ami biztos legyen bennem elég étel legalább az első éjszakára. Ezt javasolta Mortal is. Engem ő vezet el a kiválasztottakat szállító légpárnás repülőhöz. Nox vezeti Surgenst. Amíg megyünk fel a lifttel a tetőre elmondja az alapvető szabályokat. Kerüljem el a bőségszarut az elején ,ne lépjek le a dobogóról előbb ,mert széttép egy akna és keressek vizet. Mikor fel érünk Mortal nagyon erősen megölel.
-Én rád fogadtam Heather. Erős vagy tudom érzetem már a kiképzéseken is ahogy figyeltél. Sok sikert és maradj életben. -mondja majd indulok a repülőre.

Mikor beülök a Zsiráf mellé ,mint utolsó késett tag oda jön hozzám egy békeőr nő. Sisakja nincs rajta ,de engem inkább a kezében tartott hatalmas tűt pillantom meg. Bele szúrja a karomba majd pár perc múlva indulunk. Pár perc múlva leszállunk majd elvezetnek az utolsó szobába ahol leszek a viadal kezdetéig.
Bent Xena vár. Erősen megölel és megpróbál nyugtatni. Folyamatosan hevesen lélegzem. A gyomrom kavarog és azt hiszem mindjárt elájulok. Oda adja nekem a ruhámat hogy gyorsan fel tudja öltözni. A ruha alapján valami hideg helyre megyünk. Az alap ruha egy feszülős gumiféle,vékony és kék ruhadarab. Erre kapunk egy vastagabb nadrágot ami nagyon kényelmes meglepetésemre. Felülre kapok egy pulcsit és egy dzsekit. Átlagos futó cipővel. Xena is arra gondol hogy valami hideg helyen leszek ,de valahol lesz víz is.
A dzsekimben van a rám tűzőt fecsegőposzáta. Megölelem Xenat és nem engedem el több percen keresztül. A rádióból szólnak hogy harminc másodpercem van beszállni a csőbe ami majd felvisz az arénába. Teljesen pánikba esek majd Xena megfogja az arcom.
-Én rád fogadtam ahogy sokan mások. Te neked kell nyerned. -majd lassan bekísér a csőbe. A cső ajtaja bezárul. Öt másodperc múlva indulok felfelé. Folyamatosan Xena-t figyelem. Majd mikor eltűnik várom hogy mi fog a szemem elé tárulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése