2014. január 3., péntek

Harmadik fejezet: Ádám és Éva előzetese

 
 Íme egy előzetes a mai harmadik fejezetből. Elég hosszú kis előzetes ,de szerintem el elég feltüzelés képen. Hamarosan a teljes fejezet elérhető lesz. Készüljetek a nyitó ceremóniára. Xena karaktere a szereplőknél megtekinthető.


De nem is kell sokat várni egyből bejön a mi stylistunk Xena. A híres Caprumi divattervező.
-Örülök hogy találkozunk az én nevem Xena. - a legjobb képű pasi a világon. Mondom magamban ,mert ez teljesen igaz. Belépet a teremben és megállt a levegő. Ami a legszembetűnőbb volt hogy ő nem gratulált nekem.
-Mások gratulálni szoktak. Heather Jones vagyok. -mutatkozom be.
-Hát nem nagyon értem hogy mihez. Megpróbáljuk a legjobbat kihozni belőletek. Surgens ha jól sejtem. -nyújtja oda a kezét Surgensnek ki ránéz Xena kezére majd pár másodperc gondolkodás után kezet fog vele.
-Nos a bemutatkozásra valami nagyon extrémet terveztem nektek. Lehet nem fogtok vele teljesen egyet érteni ,de a célom az hogy megismerjenek titeket később is.-előre félek hogy mit akar majd ezzel mondani. Pucérra akar minket öltöztetni vagy hatalmas karácsonyfát csinál majd belőlünk?!
-Ti lesztek Ádám és Éva. Teljesen meztelenek lesztek kivéve a nemi szerveteket. Azt eltakarjuk egy zöld vasból készült alsónadrággal. Heather a melltartód zöld vasból lesz szintén csak majd JJ holografikus csillámszórást fogunk alkalmazni a melltartódból. Jó lesz így? -pucérak nem is leszünk ,de mégis majdnem mindenem kint lesz. Karácsonyfa sem leszek ,de a mellemből mégis csillámok fognak szóródni. Lehetne ennél megalázóbb?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése