2014. január 1., szerda

Az első fejezet előzetese

 
Amikor lelépek a vonatról elém tárul a gyönyörű fővárosunk. A gyönyörű nyári nap beragyogja a város fémes felületeit. Mellettem az emberek csak kerülgetnek engem amíg én a tájat bámulom. A főváros ökológus lett ahogy az egész világ az. Vigyázunk a környezetre mindnyájan. Már első osztályban megmutatják a filmeket ahol látjuk milyen rettenetes volt a környezetünk. Az a sok füst és gáz. A sok víz pazarlása ,és erdők kiirtása. Állatok kihalása. Ez az új világ már ezek ellen harcol ,hogy a föld megmaradjon a jövőnek ha már a régi ember nem gondolt erre. A szemetelésért börtön jár ,és ha volt szemtanú aki nem jelentette azt is lecsukják. Komolyan veszik a föld megmentését. Bárcsak a gyerekek megölésével lennének ennyire elővigyázatosak ,és törölnék a békeszerződésüket.


Az első fejezet előzetese. Hamarosan kint lesz az egész első rész.

3 megjegyzés:

  1. Jujj,nekem nagyon tetszik,biztos,hogy rendszeres olvasód leszek.^^
    Mivel hosszabb kritikát még nem tudok írni,ezért csak annyit mondok,hogy hozd az első részt,de gyorsan!!

    VálaszTörlés
  2. :3 Köszönöm szépen ...jó tudni :D Hozom én csak erre az első fejezetre nagyon sok időt szánok ,és többször át olvasom. Mert az első résznek nagyon jónak kell lennie ,és nem akarok rossz munkát kiadni a kezemből. :)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik! :) Olvasom majd! :DD

    VálaszTörlés